Austria

Impresii de vacanță despre Austria

Vacante de ski la superlativ
Autor: Kati (30-06-2009)

Walchsee este una din acele statiuni in care te poti simti bine cu prietenii si unde nu te intalnesti la tot pasul cu fitosi care mai degraba etaleaza echipamente dacat schiaza.Oferta de cazare este accesibila tuturor, de la pensiuni ...

Un minunat loc pe Pamant.. Rauris - Austria
Autor: RADA (25-09-2010)

Va indemn sa petreceti un concediu la Rauris... absolut superb.

Austria Center, Viena
Autor: rimotep (06-03-2009)

Un centru de conferinte impresionant, cel mai mare din europa, ce face din Viena centru expozitional al Europei

Trecatori in Alpi
Autor: teo (28-09-2008)

traversarea alpilor austrieci cu masina se face pe patru mari trasee Viena-Graz-Klagefurt. Salzburg-Vilach. Salzburg-Zell am See-Bruk-Grossglockner-Lienz Salzburg-zeel am see-Mittersill-Lienz aici va voi prezenta ultima varianta parcursa in august 2008 in prima ...

Abatia Melk
Autor: Diaura (26-06-2011)

Traversand Aurstria, in zona Vaii Wachau, desi nu era in programul nostru, ghidul ne-a propus sa facem un popas la Abatia Melk. Cineva din grup a intrebat " ce este aceea o abatie" si raspunsul simplu a fost " un fel de ...

Te simti ca acasa
Autor: Claudia_B. (11-08-2012)

Tocmai m-am intors dintr-un sejur petrecut in Viena, unde am fost cazata la Rainers Hotel. Imi pare bine ca am ales acest hotel, intrucat totul a fost minunat. Am ajuns la hotel in jur de ora 11:30, iar personalul de la ...

Viena - Kunsthistorisches Museum
Autor: balauru (12-07-2011)

Tiziano, Veronese, Tintiretto, Panmigianino, Giorgione, Bellini, Andrea Mantegna, Lorenzo Lotto, Perugino, Raphael, Giuseppe Arcimbolbo, Michelangelo, Bronzino, Velasquez, Poussin, Strozzi, Canaletto, Tiepolo, Cagnacci, Guido Reni, Caravaggio, Hals, Rubens, Vermeer, Rembrandt, Brueghel The Elder, Van Dyck, Holbein the Younger, Albrecht Durer, Lucas ...

Viena
Autor: Hodrea_Eva (12-05-2010)

superb,merita de vizitat si nu uitati de St Margareten...

Orasul lui Mozart
Autor: LILI (29-01-2009)

Superb,incepand de la mirajul florilor pana la acordurile muzicii lui Mozart pe care le auzi la tot pasul. Dar nu in ultimul rand faimoasele bomboane Mozart.Sunt amanunte care iti pot scapa daca treci grabit prin oras.Si anume ...

La schi in Solden
Autor: Radulescu_Florin (20-01-2011)

Solden este o statiune turistica pentru intregul an ; iarna = poti schia pe partii super amenajate ; cea mai lunga coborare avand 14km ; oricat de aglomerat ar fi nu stai decat max 5 minute la coada pentru a urca cu orice ...

Orasul lui Mozart
Autor: popoiu_gabriela (13-04-2010)

Situat pe raul Salzach, este al patrulea oras al Austriei. Numerosi turisti viziteaza orasul pentru faimoasele gradini Mirabell, castele vechi, muzeul Mozart si o excursie uimitoare pe locurile unde s-a turnat filmul* Sunetul muzicii*

Austria - Wattens - Lumea de cristal a lui Swarovski
Autor: balauru (13-07-2011)

Situat în localilatea Wattens la 18 Km de Innsbruck, acest muzeu a fost deschis în 1995 cu ocazia aniversării jubiliare de 100 de ani de fiinţare a renumitei companii producătoare de cristale. Muzeul se afla sub un deal ...

Bellevue Hotel
Autor: sollo84 (29-04-2012)

Si daca tot mi-am dorit mereu sa am o mini vacanta in primvara uite ca am planuit anul acesta sa plec catre Italia - Pescara - mai exact Pescara al Mare. Zis si facut la o saptamana dupa Paste m-am ...

La ski in Austria
Autor: CC (25-02-2009)

Regiunea Zillertal este o zona muntoasa dedicata in totalitate turismului, atat in perioada de iarna pentru ski, cat si pentru pasionatii plimbarilor pe munte, vara. Atmosfera este extraordinara, totul este organizat pana la cel mai mic detaliu. Cazare ...

Cum am rămas cu gura cascată
Autor: irina (05-06-2008)

Primul şoc, prima dată când ne-a cuprins simţământul de "uaaaa!", prima dată când am rămas fără cuvinte. Am luat metroul din gară şi, cum eu mai fusesem în Viena (ce-i drept acum 10 ani câ...

Revelion deosebit de urat la pensiunea familiei meduna
Autor: firudorumarcel (04-01-2010)

primire deosebit de proasta, am stat de la ora 4 dimineata in parcarea hotelului pe care am platit o pentru ca rezervarea era cu ora 12, am avut ultra all inclusivb dar patroana ne a pus la plata cina de reveloon , petrecere ...

Gradinile Mirabell
Autor: adrian1972 (12-01-2012)

Poate cel mai cunoscut punct turistic din Salzburg sunt Gradinile Mirabell. O oaza de liniste si de incantare a ochiului, policromia florala a gradinilor ramane emblematica pentru orasul lui Mozart.

Palatul Belvedere - Viena
Autor: IRINA E (13-09-2011)

Pentru noi Palatul Belvedere este un loc de trista amintire fiindca acolo s-a semnat in 1940 Dictatul de la Viena,dictat prin care a fost cedata Ungariei o parte a Transilvaniei.......dar Palatul Belvedere din Viena are o istorie foarte frumoasa ...

Stephan`s Dom si altele - Viena
Autor: ionut01 (03-08-2009)

Pentru cine rezista si nu sufera de claustrofobie, va recomand sa urcati in turnul catedralei, privelistea merita tot efortul . In cazul in care nu va incumetati ..... aveti ce vedea si pe strada...... noi am gasit o "statuie" dansatoare ...

Steltze in Viena
Autor: crimus (26-05-2008)

Pentru ca imi place foarte mult sa mananc si sa incerc feluri de mancare noi, m-am gandit sa va dau un pont. Daca ajungeti la Viena, veti merge sa vizitati si celebrul parc de distractii Prater - care nu este ...

Graz partea a-2a
Autor: sollo84 (02-08-2012)

Oraşul universitar Graz, al doilea ca mărime după Viena, este capitala statului federal al Styriei (Steiermark) şi se află aşezat pe râul Mur, în sud-estul Austriei. Datorită poziţiei lui la sud est de Alpi, Graz ...

Imagini din Viena

Opernring, Stephan Platz, Schwarzenberg Platz, Maria Hilfer

Concert Tokio Hotel 30.03.2010

o seara de neuitat alaturi de niste copii talentati, cu multi adulti in public

Muzeul cristalelor Swarovski
Autor: IRINA E (02-08-2012)

O postare de azi mi-a adus aminte de scurtul popas la Muzeul Swaroski. Acesta este situat in localitatea Wattens care este un orasel aflat pe malul raului Inn, faimos astazi tocmai datorita muzeului "Lumea cristalelor Swarovski " (...

prater
Autor: junior (30-10-2010)

noaptea

Muzee si cladiri din Vienna
Autor: Spiderman (04-08-2010)

Muzeul de istorie a artelor, Hofburg, Schonbrunn, Primaria, Palatul Belvedere, Biserica Augustinilor, Muzeul de istorie a orasului, Opera

prin viena
Autor: chrissy83 (15-09-2011)

muzeul de istoria artei

Abatia MELK
Autor: IRINA E (31-05-2011)

Melk Abbey este o frumoasa sau mai corect ar fi sa spun o grandioasa constructie baroca din Austria. Abatia este situata pe malul Dunării, între Viena şi Linz a fost construita pe o stâncă, în secolul XI din ...

Vacanta de ski la Mariazell
Autor: Idr (30-11-2009)

Mariazell este un orasel micut. Este singura destinatie de ski din afara tarii pe care am vizitat-o. Am fost multumita. Am stat 7 nopti dar nu a nins cat am stat acolo, dar partiile au fost ok. Statiunea are o piscina ...

Swarovski Kristallwelten
Autor: Fabietta (02-08-2012)

Lumile de Cristal Swarovski reprezintă un întreg cosmos de descoperiri. Cristalul ca materie a posibilităţilor nelimitate se combină cu arta, în cadrul diversităţii forţei creatoare. Este un loc pe care nu îl percepi de două ori la ...

Pasind pe urmele lui Umberto Ego
Autor: Criste (03-11-2010)

Locul unde s-au intamplat evenimentele stranii din romanul: "Numele trandafirului" nu-i straniu, infricosator, cum este infatisat, ci superb de frumos, linistit, bogat in arta si istorie, in peisaje magnifice, un loc pe care ai vrea sa il mai ...

O plimbare matinala in Linz - Capitala culturala a Eurpei in 2009
Autor: IRINA E (19-04-2012)

Linz. Capitala Europeana a Culturii in 2009, cand impartea aceasta calitate cu Sibiul , Linzul este o metropola culturala si un centru economic de succes. Eram in trecere prin Linz in saptamana mare si am sesizat o umbra palida de ...

Salzburg, un oras superb!
Autor: AncaB (11-07-2011)

In octombrie 2008 am petrecut cateva zile in frumosul oras austriac Salzburg. Orasul este situat pe malurile raului Salzach, la aproximativ 150 km de Munchen si 300 km de Viena. Drumul prin Austria spre Salzburg ...

Ringul vienez
Autor: vieru_carmen (12-09-2011)

In drum spre Italia, mai bine zis spre Lido di Jesolo, am strabatut Austria si am poposit la Viena. Asa am aflat ca desi Austria nu are nici un fel de rezerva de petrol este insa, unul dintre cei mai ...

Viena - in cautarea lui Mos Craciun
Autor: CESSY (21-04-2010)

In drum spre Italia, am oprit o noapte in Viena. Atat de putin, pentru atatea lucruri e vazut...Hotarat, vom reveni. Aproape de Craciun, o vizita in piata Primariei, vestita pentru frumusetea de lumini, era absolut necesara. Oameni din diferite ...

Cam dezamagitor hotel - Hotel Greens Rooms
Autor: sollo84 (05-08-2013)

In drum catre destinatia de vara ... ca doar e concediu de vara si trebuie sa fugim cat mai departe ... sau asa zic eu .. am ales sa dorm de aceasta data in hotelul Green Rooms deoarece il vazusem mai de mult ...

Excelent de schiat
Autor: sensybil (02-04-2010)

frumos, civilizat,vin fiert partii extra .

Cascada Krimml, cea mai inalta din Europa
Autor: beni (13-06-2009)

E o cascada in 4 trepte, foarte frumoasa si se merita vizitata, si pentru cascada in sine si pentru peisajele cu care esti rasplatit daca mergi in zona. De aici e aproape si Bavaria unde poti vizita cateva dintre faimoasele castele ...

Gradina zoologica - Viena Schonbrun
Autor: ionut01 (03-08-2009)

Dupa ce timp de vreo 5 ani consecutivi nu am reusit nici macar sa ne apropiem de Gradina zoo de la Shonbrun, in 2008 in sfarsit ...... Impresia a fost uluitoare; e asteptam sa fie o gradina zoologica mica, cu cativa capriori, iepurasi, ...

Innsbruck - Castelul Ambras,
Autor: balauru (13-07-2011)

După ce am luat micul dejun la o bagheterie aflată peste drum de hotel am plecat spre Castelul Ambras despre care ştiam că găzduieşte o impresionantă galerie de portrete ale familiei de Habsburg, opere ale unor pictori cunoscuţ...

donau city
Autor: chrissy83 (21-10-2011)

In Prater
Autor: Spiderman (04-08-2010)

distractii din parc si fotografii facute din roata

Promenada de seara prin centrul vechi al Vienei
Autor: rimotep (08-11-2010)

Din pacate nu va pot impartasi prea multe impresii si poze din Viena, pentru ca a plouat aproape nonstop :( Am reusit totusi in prima seara sa facem o plimbare prin centrul vechi, si sa vizitam chiar si muzeul ...

O noapte "furtunoasa" in Viena la Prater
Autor: ionut01 (03-08-2009)

Dedicat cu precadere amatorilor de senzatii tari, PRater-ul ne-a intimpinat zgomotos si destul de aglomerat. Pentru cei care vor sa plece nevatamati de acolo, le sugerez sa se uite bine inainte sa se urce in vreo "chestiune&...

Viena, august 2010
Autor: iepurila (28-08-2010)

De fiecare data cind am ajuns in Viena am stat maxim o zi desi este un oras care ar merita cel putin o saptamina sau chiar mai mult; In luna august 2010 am ajuns din nou; Pe linga plimbarile obisnuite in ...

Palatul Schonbrunn
Autor: rimotep (26-10-2009)

Daca ai terminat de vizitat muzeele din Viena ( cu toate ca nu cred ca acest lucru este posibil) si vrei sa te relaxezi la o plimbare intr-un loc cu adevarat minunat iti recomand Palatul Schonbrunn si gradinile lui si eventual , ...

O superba destinatie de vacanta in orice anotimp partea II
Autor: IRINA E (11-10-2015)

Cum ziceam in postarea anterioară, zona vizitată in primavară are farmecul ei in orice anotimp si cum eu circul prin lume cel mai ades doar primavara si toamna, iată ca dupa o excursie de o zi in primavara, am revenit ...

Valea Lacurilor dintre munti
Autor: Panait_Liliana (01-04-2016)

Cum viata m-a adus in acest colt de rai ,am hotarat sa nu pierd vremea si sa vizitez treptat tot ce se poate vizita.Sa mangai cu privirea fiecare fir de iarba primavaratic , fiecare piatra colturoasa, fiecare curs de apa ...

Domul din Salzburg
Autor: balauru (12-07-2011)

Cu toate incendiile devastatoare care au trecut peste el, continuă să domine piaţa centrala a oraşului (Residenzplatz) , alături de Mânastirea St Pertu şi Palatul Regal. Cele mai impresionante lucrari din interiorul domului sunt picturile ...

Salzburg - Fortăreaţa Hohensalzburg,

Cu toate că era foarte frig, turiştii nu lipseau de la această frumoasă atracţie care este Cetatea fortăreaţă Hohensalzburg. Am stat la coadă aproape o oră pentru a intra înăuntru. Noroc cu vinul fiert ce se ...