Sibiu

Impresii de vacanță despre Sibiu

Un loc bun de relaxare, Sibiu
Autor: gdanutza (07-02-2010)

Sincer eu nu am bani de a vizita hoteluri de 5***** dar am fost invitata de verisorii mei la un concediu intradevar de 5 stele. Dupa o oprire la Bucuresti am plecat spre Sibiu unde am pertrecut 3 zile in rasfat , piscina, sauna , ...

Sibiu, orasul din trecut captiv in prezent
Autor: AndreeaLSED (13-07-2010)

Sibiu este resedinta si cel mai mare municipiu al judetului Sibiu. Este un important centru cultural si economic din sudul Transilvaniei, avand o populatie de aproximativ 155.000 locuitori. In vremea romana, zona Sibiului era cunoscuta sub denumirea de Cibiniensis, de la ...

Sibiu, poarta spre occident!
Autor: cezar (19-11-2010)

Pana acum nu am mai fost in Sibiu, dar auzisem numai de bine despre acest oras. Sincer am ramas foarte placut impresionat. Zona centrala arata foatre bine, cladirile ingrijite, multe terase si restaurante. Influenta germana este prezenta peste tot. In ...

Sibiu capitala europeana in 2007
Autor: maria (22-07-2008)

Mi se pare unul din cele mai curate orase din tara, cu oameni civilizati, binevoitori ,

Tur prin Romania
Autor: cezar (22-08-2010)

La inceputul lunii august am facut un tur al Romaniei, care a durat 12 zile. Acum o sa va prezint succint zonele pe unde am fost cu o concluzie la sfarsit. Am plecat joi seara din Bucuresti catre Brasov unde am ...

Muzeul satului Sibiu
Autor: camenele (08-12-2009)

La 4 km de Sibiu în mijlocul unei rezervaţii de 993 ha care cuprinde şi un lac de 16 ha, se află Muzeul satului, Muzeul Civilizaţiei Populare Astra. Ideea realizării muzeului (1940) aparţine lui Romulus Vuia, dar până la ...

Sibiu - pe cand era Capitala Culturala Europeana
Autor: IRINA E (12-07-2011)

In 2007 cand Sibiul era declarat capitala europeana am hotarat sa fac eu o vizita de cateva zile in acest oras. Stiam ca orasul este frumos, mai fusesem in trecere prin Sibiu cu diverse ocazii, dar atunci eram sigura ca va ...

La zoo
Autor: gdanutza (09-02-2010)

Gradina Zoologica din Sibiu a fost infiintata in anul 1929 si este cea mai veche din tara. Aflata initial in subordinea Societatii Drumuri si Prestari Constructii SA, din martie 2005, Gradina Zoologica a trecut in subordinea directa a Consiliului Local. ...

Sibiu
Autor: Melvin (09-06-2010)

Eu si cu aparatul foto prin Sibiu.

Piata mare
Autor: antigona (13-08-2009)

daca ati fost vreodata in sibiu ma intelegeti ca nu e nevoie de nicio descriere

O maretie - Biserica Evanghelica Sibiu
Autor: sollo84 (18-05-2015)

Biserica Evanghelică este una dintre cele mai impresionante clădiri gotice din Transilvania. A fost ridicată în sec XIV pe locul unde exista o veche biserică încă din secolul 12. Clădirea este dominată de turnul pe şapte nivele ...

O scurta excursie la sfarsit de saptamana-Vidraru  Balea Sibiu Sighisoara
O scurta excursie la sfarsit de saptamana-Vidraru Balea Sibiu Sighisoara
Autor: tzurci (23-09-2008)

Am plecat sambata dimineata pe la 8 din Bucuresti, putin descurajati de vreme ...in Bucuresti ploua ...dar cu speranta ca pe drum vremea o sa se imbunatateasca cum s-a si intamplat de altfel. Primul popas a fost la Vidraru de acolo ...

Sibiu by night, prima impresie
Autor: rimotep (14-11-2008)

Am ajuns in Sibiu pe inserate, am asteptat la intrare proprietarul apartamentului pe care l-am inchiriat in regim hotelier pt 3 nopti (am sa revin cu un review si despre acesta, ca e pont :) ). Ne-am dat un scurt refresh dupa un ...