Împresii din vacanță

Hotel Hestia
Autor: sollo84 (25-06-2014)

Amplasarea ideala a hotelului Hestia, in proximitatea centrului, faciliteaza accesul catre cele mai importante puncte de interes turistic, administrativ si industrial din oras : Parcul Dumbrava, Parcul Central, Spitalul Judetean, Primaria Calarasi, Consiliul Juetean, Judecatoria si Tribunalul Calarasi etc. . 6...

Evitati pensiunea Gotschna!
Autor: anana (10-06-2014)

Evitati aceasta pensiune! 1. Nu vi se va da bon/factura pentru absolut nimic cumparat. 2. Meniu cu preturi nu exista .. ti se vor recita niste preturi pentru mancare. 3. Am platit camera cu baie in camera ...

Cazae Hotel Avis
Autor: CRINA (07-06-2014)

Am fost incantata de acest hotel, am fost cazata in luna martie, fiindca am avut ceva afaceri in apropierea centrului expozitional Romexpo si apoi a trebuit sa ajung la Aeroportul Henri Coanda. A fost foarte accesibila zona, si nu a ...

Concediu de vis in Delta Dunarii
Autor: Laura_Ion (29-05-2014)

De mult voiam sa petrec un concediu relaxant, in liniste, departe de agitatia orasului. Am hotarat impreuna cu prietenii, toti iubitori de natura, sa alegem Delta Dunarii, caci ce poate fi mai linistitor decat sa fii inconjurat de apa si ...

Las Fallas
Autor: viorel_georgescu53 (18-05-2014)

Las Fallas,este o sarbatoare spectaculoasa a Valenciei, cu origini in negura vremurilor. Se spune ca serbarile respective marcau începutul primaverii si renasterea naturii. In zilele noastre avem de a face cu un eveniment pirotehnic, , în care orasul este cuprins ...

Vacanta mea din Sarti
Autor: anadiana (15-05-2014)

Merita sa mergeti in aceasta statiune... am fost doi ani la rand aici si as vrea sa mai merg si anul acesta .. peisajul este de nota 10... se imbina frumusetea muntelui cu a marii... localnicii sunt foarte prietenosi, chiar m-am simtit ...

La Defense
Autor: IRINA E (09-05-2014)

Am facut o plimbare prin La Defense intr-o zi ploioasa si cam mohorata, lucru care nu cred ca mi-a diminuat in vreun fel placerea si uimirea la tot pasul. La Defense este un cartier mixt de locuinte si birouri.6-6...

Un altfel de parc -  Gradina Botanica Bucuresti
Un altfel de parc - Gradina Botanica Bucuresti
Autor: sollo84 (06-05-2014)

De mult mi-am dorit sa ajung la Gradina Botanica din Bucuresti deoarece auzisem ca este un fel de parc dar mult mai frumos. Zis si facut dar cum vremea de la inceputul anului nu prea a tinut cu noi cei ...

City break in Umbria
Autor: Onyd (30-03-2014)

Umbria nu este la fel de populară ca vecina ei Toscana, însă nu este cu nimic mai prejos. Dimpotrivă, faptul că nu e la fel de cunoscută o face mult mai accesibilă în ceea ce priveşte logistica (transportul şi ...

Carnavalul de la Venetia
Autor: IRINA E (05-03-2014)

N-am sa scriu mai nimic despre acest eveniment.Este arhicunoscut si s-au scris multe impresii despre carnaval si despre Venetia pe acest site asa ca am sa postez doar cateva poze cu masti din vitrine si mai ales cu masti ...

Vacanta de craciun 2013 - Strasbourg via Frankfurt
Autor: cezar (15-01-2014)

Am hotarat ca de Craciun 2013 sa ne perindam pe alte meleaguri si am ales sa mergem la Strasbourg, oras considerat capitala Craciunului. Neexistant zbor direct la Strasbourg cea mai convenabila varianta a fost de a merge cu avionul ...

Am iesit pe deal in frumoasa zona din Mada
Autor: Showmaster (18-12-2013)

O plimbare off-road langa Casa Rustica din cheile Madei in padurea parca pudrata cu zahar-pudra, inainte de a se lasa ceata de seara in valea ce gazduieste satul. Aerul curat, linistea naturii, fosnetul padurii si zgomotele produse de fazani si ...

Santiago Bernabeu un punct de reper arhitectural
Autor: TURISTA (17-12-2013)

"BERNABEU UN PUNCT DE REPER ARHITECTURAL" Inaugurat pe data de 14 Decembrie 1947 stadionul "Santiago Bernabeu" pe care joaca echipa Real Madrid situat pe Bulevardul Passeo de la Castelana din Madrid din14 decembrie 1955 poarta ...

Corfu -insula preferata a lui Sissi-
Autor: vieru_carmen (18-11-2013)

Initial mi-am spus ca nu voi scrie nimic despre aceasta insula, pentru simplu motiv ca nu am vazut decat o mica parte din ea. Apoi, mi-am reamintit minunatele peisaje marine, care mi-au ramas in minte si suflet, atat din drumul ...

Ierusalim
Autor: ella_rose (06-11-2013)

Sicilia. insula civilizatiilor-
Autor: vieru_carmen (26-10-2013)

M-am uitat pe site si am vazut ca nu sunt prea multe articole despre aceasta insula si nici prea multe imagini. Aşa câ m-am gandit sa imbogatesc impresiiile despre aceasta insula, cu experienta mea turistica avuta in aceasta vara.6...

Sejur placut  la Vila Amira
Sejur placut la Vila Amira
Autor: elenazapata (15-10-2013)

Suntem destul de selectivi atunci cand alegem sa ne petrecem o saptamana de vacanta in tara, la munte si asta pentru ca intotdeauna cautam sa gasim un raport bun calitate -pret.Nu mai fusesem de mult timp la Predeal ,si ...

Orasul subteran, valea Porumbeilor, Uchisar, Goreme
Autor: Elvira_Balta (14-10-2013)

Cetatea vazuta pe timp de noapte - Sighisoara
Autor: sollo84 (14-10-2013)

Intr-o zi frumoasa, cu soare si multa buna dispozitie am avut si noi prilejul sa vizitam orasul care este considerat Perla Transilvaniei. Am avut emotii ca niste copii cand am pasit prima data in acest superb oras, pentru ca va ...

Biserica Evaghelica Harman
Autor: sollo84 (12-10-2013)

Biserica evanghelica din Harman se afla in comuna cu acelasi nume din judetul Brasov, Transilvania, afata la circa 10 km de municipiul Brasov. In germana, localitatea se numeste Honigberg, insemnand "Muntele mierii". Nu se cunoaste data exacta a infiintarii ...

Exact ca pe vremuri - Cetatea Rupea

Oraşul Rupea se află la jumătatea drumului dintre Braşov şi Sighişoara, respectiv la 74 km nord-vest de Braşov şi la 64 km depărtare de acesta. De Sighişoara îl despart 54 km de cale feratăş...

2013 - Istanbul - Moscheea Suleymaniye
Autor: emenlibai (19-09-2013)

2013 Moscheea Suleymaniye - Mausoleul Sultanului Suleyman Magnificul si al Sultanei Hurrem Moscheea Suleymaniye a fost construita pe una dintre cele 7 coline ale Istanbulului, la ordinul sultanului Suleyman Magnificul (Legiuitorul, pentru otomani), de catre arhitectul (Mimar) Sinan, ...

Un hotel foarte civilizat
Autor: sollo84 (09-09-2013)

Acest hotel este situat la graniţa austro-ungară în Hegyeshalom, la 15 km de centrul comercial Parndorf Outlet. Hotelul găzduieşte un restaurant cu preparate din bucătăria maghiară şi oferă parcare privată gratuită. Recepţ...

Cazar in port - Holiday Inn

Situat lângă terminalul de feriboturi şi vase de croazieră din Genova, Holiday Inn oferă servicii de calitate şi camere elegante şi moderne, cu TV LCD prin satelit. Staţia de metrou Dinegro este la 300 de metri. Hotelul are o ...

Cica hotel - Vila La Brise
Autor: sollo84 (24-08-2013)

Villa La Brise ofera cazare confortabila intr-o vila de la inceputul secolului XX, intr-o zona rezidentiala la 50 metri de malul marii din San Remo. Condus si gestionat cu pasiune si entuziasm de o tanara familie, este situat ideal ...

Croatia, tara cu 2.000 de insule
Autor: vieru_carmen (23-08-2013)

De foarte curand m-am intors dintr-o excursie pe care am efectuat-o in mai multe tari. Una dintre acestea a fost Croatia, tara cu 2.000 de insule din care doar 80 sunt locuite. Am ajuns acolo prin Ungaria unde am facut un popas ...

Grădina fantezistă a Barcelonei - Parcul Güell
Autor: sollo84 (22-08-2013)

[[IMG116781]] Pe un deal pleşuv din apropierea Barcelonei, un conte bogat a visat să construiască o zonă rezidenţială deosebită, ferită de poluarea şi aglomeraţia centrului industrial. Era începutul secolului XX. Dar planurile nu au fost ...

Cel mai mare si cel mai spectaculos fenomen carstic din Europa
Autor: Lenuta_Dragodan (22-08-2013)

Calatorie spre central Pamantului..spectaculos.. Din categoria pesterilor carstice, Postojna este cea mai mare din Europa, cea mai vizitata, deci am avut ce vedea. Este descoperita demult si inca de pe la 1872, o parte din ea a fost ...

Natura pura

Cuvintele sunt sarace, nu pot reda profunzimea a ceea ce simti cand te plimbi prin rezervatie. Las imaginile sa vorbeasca.

Perast, Insula Sf.George
Autor: Lenuta_Dragodan (22-08-2013)

O priveliste absolut mirifica!

2013 - Istanbul - Acvariul Turkuazoo
Autor: emenlibai (19-08-2013)

2013 - Istanbul - Acvariul Turkuazoo Turkuazoo, primul acvariu gigantic din Turcia, acopera o suprafata de 8.000 de metri patrati si prezinta peste 10.000 de specii marine incluzand rechini, pisici de mare gigantice, pirania, caracatite, etc. Expune 43 de bazine ...

2013 - Istanbul - Vialand

2013 - Istanbul - Vialand - Parcul de distractii Vialand Istanbul este un mega park de distractii, centru de cumparaturi si expozitii. Constructia a fost inceputa in anul 2011 in Eyup, inima Istanbulului, ca un joint-venture intre firmele ...

Zile minunate de vacanta in Bucovina
Autor: cleopatra (18-08-2013)

Am ajuns in faptul serii la Vama dupa un drum lung si obositor, plin de peripetii (inclusiv un radar la iesirea din Botosani - atentie mare pe ruta Botosani-Suceava -Gura Humorului-Vama-Campulung Moldovenesc la restrictiile de viteza inexplicabile pe unele portiuni ...

Cateva ore la Oceanograful din Valencia
Autor: sollo84 (12-08-2013)

Si saturandu-ne de plaja dupa cateva zile bune ... mai exact vreo 5 am decis ca am putea face o pauza, nu de alta dar ne-am odihnit putin si pielea de bataia razelor solare, ceea ce a picat la fix dar fiind ...

Un oras super - Valencia
Autor: sollo84 (09-08-2013)

Si daca tot am stat atatea zile prin Spania doua zile din sejur am dedicat orasului Valencia una in care am vizitat mai mult Oceanograful deoarece ne-a cam luat undeva la vreo 4 ore dar care sincer nu stiu cum au ...

Armata Soldatilor de Teracota
Autor: IRINA E (08-08-2013)

Azi e o zi torida de vara, cod potocaliu pentru mine e ca si cand ar fi rosu si sunt autoconsemnata la domiciliu, iata un bun prilej sa continuu prezentarea altor obiective din excursia mea in China. In ...

Marina d`or - de vis si fara cuvinte
Autor: sollo84 (06-08-2013)

Nu, inca nu, inca n-am sa va povestesc despre coridele spaniole, nici despre cuceririle transfrontaliere acoperite cu aur de douazeci si patru de carate ale lui Cortez si Pizzaro, nici despre festivalul de la Pamplona sau despre batalii cu rosii ...

Cam dezamagitor hotel - Hotel Greens Rooms
Autor: sollo84 (05-08-2013)

In drum catre destinatia de vara ... ca doar e concediu de vara si trebuie sa fugim cat mai departe ... sau asa zic eu .. am ales sa dorm de aceasta data in hotelul Green Rooms deoarece il vazusem mai de mult ...

Acasă la F.C. Barcelona - Camp Nou

Suporterii Barçei vin pe stadionul Camp Nou ca într-o altfel de casă - una de cinci stele, construită pentru o familie mare şi celebră cum e cea a clubului din Barcelona[[IMG115031]]. Dar aici nu ...

Minunata Barcelona
Autor: sollo84 (05-08-2013)

Despre Barcelona poti sa vorbesti oricum si mai ales oricat. Chiar daca ai mai trecut si prin alte orase frumoase ale Europei, nicaieri nu vei gasi un asemenea melanj stilizat de epoci, oameni, culturi ...

Arta si credinta
Autor: IRINA E (23-07-2013)

Grotele Longmen Obiectiv inclus in Patrimoniul mondial al Unesco din anul 2000 Dupa masajul relaxant si reconfortant din seara anterioara si dupa un mic dejun servit intr-un restaurant de la etajul 25 de unde am putut ...

O noua "Cetate a Ponorului": Manastirea Ponor
Autor: doinamarcu (21-07-2013)

Probabil Cel de Sus mai are ceva de spus de a ingaduit-o asa de aproape de El... Peisaje de basm, tot ce poate fi mai parfumat ca fructe de padure, ciuperci, pajisti inmiresmate de vis... Atentie insa cu ce ajungeti ...

Gent [Ghent] un alt oras medieval incarcat de istorie
Autor: Hodrea_Eva (12-07-2013)

Al treilea oras ca marime al Belgiei,aflat la intersectarea raurilor Schledt si Lys,numit si Venetia nordului datorita zecilor de canale si raurilor ce-l strabat ,este comparat ca frumusete cu Brugge.Istoria stufoasa a lasat multe urme,toate bine ...

Antwerpen-diamantul Belgiei
Autor: Hodrea_Eva (10-07-2013)

Antwerpen [Anvers] nu este diamantul Belgiei doar pentru ca 70-80%din comertul mondial cu diamante se desfasoara aici ci si pentru frumusetea orasului si mai ales al orasului vechi cu case tipic flamande.Orasul se afla pe malul raului Scheldt,...

Ceaiul de la miezul noptii
Autor: IRINA E (10-07-2013)

Ceaiul de la miezul noptii si Bujorul de Luoyang Dupa o zi lunga si obositoare, a sasea noapte din circuitul turistic din China aveam sa o petrec la Hotelul Jingan Peony Plaza din Luoyang. Oferta era promitatoare, hotelul ...

Brugge-o poveste medievala
Autor: Hodrea_Eva (09-07-2013)

Am intrat printr-o poarta imensa din timpul nostru, parca teleportata in timp, in Evul mediu...Casute miniaturizate insirate ca si margelele pe lant,pe firul stradutelor inguste,toate cu aer medieval,cu grija conservate.La inceput am crezut ca este ...

Un apus de vis peste un oras de vis...Reims
Autor: Hodrea_Eva (07-07-2013)

Reims este un oras din nord-estul frantei ,unde ne-a surprins apusul in drum spre Paris.Ne-am oprit pentru 2 ore doar ,insa aveam sa vad un apus de vis peste un oras de vis...Cand am plecat de acasa nu credeam ...

Andorra - o tara cat un oras
Autor: sollo84 (03-07-2013)

O ţară de mărimea unui oraş se află ascunsă între graniţele a doi giganţi europeni, fiecare având o cultură şi o economie puternică, capabile să €"înghită" şi aşezări mai mari. Cu toate ...

Oraselul copiilor ... atunci versus acum
Autor: sollo84 (01-07-2013)

Si cine nu stie vestitul orasel al copiilor din Sectorul 4 al Capitalei??? Cum nu il stie toata lumea??? Pai hai sa va explic eu cam cum statea si cum sta acum treaba cu acest colt de rai ( paradis ...