Linie fierbinte cu Ministerul Turismului prin care puteti reclama serviciile proaste

Pentru a-si atinge telul de a face din Romana o destinatie de succes, Ministerul Turismului promoveaza si programul „Turist in Romania”, campanie prin care Elena Udrea vrea sa remotiveze romanii sa cunoasca Romania. Ca metoda de atragere, pe site-ul ministerului, care a fost lansat astazi, sunt incluse si consursuri cu premii ce includ vacante in tara. Totodata, turistii romani vor avea la dispozitie si un numar de telefon la care pot fi comunicate atat nemultumirile, cat si parerile de bine. „Incepand de astazi, este operational un numar de telefon, la care turistii pot comunica orice nemultumire legatade vacanta, sau furnizorul de servicii, si promitem safim la fel de receptivi si la cele negative, si la cele pozitive”, a mai declarat Elena Uderea, la deschiderea Targului de Turism al Romaniei.

Totodata, aceasta a mai spus ca 80% din fondurile alocate Ministerului, de aproximativ 400 de milioane de lei, vor fi alocate refacerii infrastructurii turistice. „De saptamana viitoare vom putea incepe sa finantam proiectele de infrastructura, prin intermediul administratiilor locale. Infrastructura in turism e la pamant”, a spus Udrea. (A.G.)
Accept cookies Informare Cookies Folosim cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.