Poiana Brasov

hotel alpin

0 voturi
Autor: valip, 12 Septembrie 2008
O experiență de:
Vizualizări: 2819
mam simtit foarte bine in acest hotel
intrarea in hotel

intrarea in hotel

un cos frumos la intrarea in hotel

un cos frumos la intrarea in hotel

aici era pianul din hotel

aici era pianul din hotel

si foarte curat

si foarte curat

foarte comod

foarte comod

mia placut ca aveau televizor in camera

mia placut ca aveau televizor in camera

piscina hotelui alpin

piscina hotelui alpin



 

Comentarii (2)

 
26 Decembrie 2011
Eu

Am fost de craciun 2011 la acest hotel care se pare ca doar se doreste sa fie de 4 si 5 stele.
Dezamagiere mare in ceea ce priveste mancarea.. O parte din meseni facand indigestie alimentara, solicitand si prezenta serviciului de ambulanta. Servirea: foarte proasta si lipsita de profesionalism, probabil primind si ajutorul managerilor care au vandut bilete peste limita posibila facand din cele trei sali o mare imbulzeala. Mancarea toata a fost servita in sistem bufet suedez , va rog sa va imaginati ce inseamna 400 oameni care vor odata sa manance. Petrecerea a fost ""animata"" de DJ , un adormit care nu fost in stare sa ridice lumea, de altfel nici nu aveau unde sa danseze din pricina spatiului insuficient. Sa ne simtim si mai bine printre musafirii a fost si o seatra de tuciurii care nu s-au sfiit sa arate spiritul lor de borati, consumamd de la punga bauturi si chiar mancare, si asta cu ajutorul chelnerilor care primeau atentii...
Halal craciun....
Mai am destat o seara si sper ca nu ma voi intoarce vreo data in acest loc
Sugerez managerilor sa faca ceva ai sa- si ceara scuze pentru toate necazurile provocate.
Seatra de tigani tocmai irla si s-au apucat de dans ....

 
12 Ianuarie 2013
elena moşteanu

Am fost oaspete al acestui hotel care se doreşte de 4 stele, pe care, sinceră, nu ştiu prin ce artificii le-a "căpătat", în perioada în care fraţii noştri de rit vechi, îşi sărbătoreau Crăciunul.
Primul lucru supărător este parcarea. Subdimensionată, supraaglomerată, nu corespunde fluxului de turişti, care doresc şi mai ales plătesc pentru a se simţi bine câteva zile, pe plaiurile noastre mioritice.
Credeam că este singurul inconvenient şi că nu trebuia să ne indispunem pentru atâta lucru. Am intrat în hotel şi surprizele neplăcute au început să apară una câte una. Recepţia hotelului era plină de fum de ţigară şi mă întreb şi acum, cum m-am întrebat şi atunci, dacă pentru dezvoltatorii noştri de servicii turistice nu a intrat în vigoare legea cu fumatul în spaţiile publice. Am priceput că acolo era şi un lobby, în incinta căruia se putea comanda o cafea, o apă sau o băutură răcoritoare pentru ca aşteptarea să pară mai scurtă până la primirea camerei, dar când mişunau zeci de copii de diverse vârste şi nu numai, mi se pare inadmisibil, că se tolerează în continuare intoxicarea lentă, a noastră, a celor nefumători, care aveam acelaşi drept la un aer curat, că doar acesta era şi motivul pentru care venisem în vârful muntelui.
Primirea camerei a decurs rapid pentru mine şi soţul meu, dar nu şi pentru restul grupului (7 persoane, dintre care 3 copii), cazaţi într-un apartament la etajul 9, care a fost nevoit să aştepte ceva timp. Prin urmare, tot conţinutul a 3 maşini s-a revărsat în camera primită (320, etajul 3).Adio intimitate! Ne-am schimbat cu rândul, am intrat la baie cu rândul şi ne-am rânduit la aşteptarea unui angajat al hotelului care să repare seiful blocat din lipsă de baterii :(
Credeţi că a fost tot ? Nu ! Seara, am încercat să deschidem televizorul,dar priza a făcut scurt circuit şi din nou am sunat la recepţie, de data aceasta după un electrician şi am mulţumit lui Dumnezeu că ziua are numai 24 de ore :)
În zilele imediat următoare, grijile noastre au căpătat alt aspect. Ajunşi în cameră, după ora 15.00 sau după ora 17.00 trebuia să căutăm cameristele, care să ne înlocuiască prosoapele din baie şi să-şi facă menajul cotidian.
Pentru accesul la piscină, saună şi sala de fitness am primit un card, care niciodată nu funcţiona, după cum nici cartelele camerelor, care erau veşnic demagnetizate. Jacuzzi-ul era defect, iar în sala de fitness am rămas blocaţi preţ de câteva zeci de minute pentru că uşa s-a închis şi nu aveam cu noi cartela care oricum nu ne putea fi de mare folos. Ce s-ar fi întâmplat dacă cineva avea un atac de cord, un atac de panică sau mai ştiu eu ce altceva ?
Văzând toate acestea, am sunat recepţia şi mi-am descărcat sufletul, sătulă să plătesc scuze în loc de un sejur de relaxare. Unul dintre directorii hotelului a venit într-un suflet în cameră şi ne-a ascultat păsurile, recompensându-ne cu o sticlă de şampanie ! Nu suntem siguri, dar se pare că am plătit-o la final, căci nota de plată era încărcată cu o sumă pentru care nu semnasem la bar. Acelaşi lucru l-au păţit şi prietenii noştri, care au fost nevoiţi să plătească o sticlă de vin, care a dispărut din cameră şi pe care nu ei o consumaseră. În rest, toate au fost bune foarte...numai preţul a avut 4 stele !
Hotelierii mei dragi, nu vă mai miraţi că plecăm pe afară, în concedii, când ţara noastră este aşa de frumoasă ! Este foarte frumoasă, dar ce facem cu oamenii care nu se mai civilizează ?

Ai fost în Poiana Brasov?

Povestește-ne despre experiența ta și arată-ne poze cu locurile pe care le-ai vizitat.
Înscrie-te în comunitatea Turistik.
Accept cookies Informare Cookies Folosim cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.