Baboo - o noua companie aeriana pe piata din Romania

Prima nava FlyBaboo

Prima nava FlyBaboo

BabooDin 27 octombrie 2008 romanii pot apela la un nou operator aerian: Baboo

Noua strategie de piata aplicata de compania elvetiana Baboo pare sa castige teren intr-o perioada dificila pentru industria aviatica la nivel mondial: preluarea rutelor lasate libere de concurenta, motivate de lipsa de profitabilitate. Principalele cauze pentru care marile companii renunta la anumite rute sunt scumpirea carburantilor si criza economica globala.

Oportunitatea pe care compania doreste sa o valorifice este ca oamenii au nevoie de serviciile aeriene  in continuare, vor incerca sa gaseasca noi investitori, sa produca pe piata noi idei de afaceri si pentru asta sunt necesare, deplasari, reluarea legaturilor de afaceri, sutinerea  acestora.

 

Conform Wall Street aceasta companie intentioneaza sa exploateze efectele crizei financiare prin oportunitatile oferite de noile nise create in urma disparitiei anumitor rute, la alte companii de profil. Modalitatea prin care totusi compania isi permite sa acopere aceste rute,  considerate neprofitabile de catre marile companii, este politica de costuri si flexibilitatea companiei. Avantajele spicuite intr-o lume aflata in criza financiara sunt flota moderna de aeronave care au un consum de petrol redus, opereaza zboruri scurt-curier,  veniturile sunt in euro si dimensiunea mica a companiei ce ii permite o flexibilitate maxima pentru a raspunde promt la cerea pietei.


Operatorul aerian Baboo vizeaza atat segmentul de business, cat si cel de leisure si opereaza zboruri, in Romania,  pe 2 rute : Bucuresti-Geneva si Bucuresti- Nisa (via Geneva), de patru ori pe saptamana (in fiecare luni, miercuri, vineri si duminica- considerate a fi cele mai bune pentru industria aviatica).
Reprezentantii companiei elvetiene, pentru piata romaneasca, se bazeaza atat pe traficul de afaceri cat si pe traficul etnic (romani stabiliti in Elvetia, sau elvetieni ce traiesc in Romania datorita afacerilor deschise aici.), si nu exclus posibilitatea de a lansa noi rute, odata cu venirea primaverii.

 

Costuri bilete avion Baboo


Bilet dus-intors Bucuresti – Geneva: 209 euro (toate taxele incluse);
Bilet dus-intors Bucuresti- Nisa: 270 euro (toate taxel incluse).

(preturi orientative, valabile la data crearii articolului)

Baboo
In Decembrie 2008 compania avea  pe lista de zboruri, 14 zboruri anuale si 4 zboruri sezoniere (catre destinatii ca Biarritz, Ibiza, St. Tropez, Tanger), flota cuprindea 5 nave si 200 de angajati.

Operatorul aerian elvetian a fost infiintat in anul 2003 de Julian Cook si s-a numit initial Flybaboo, devenind Baboo in mai 2008. Principalul sau investitor este M1 Travel Ltd, o filiala M1 Group, care a sustinut proiectele Baboo din 2006 in paralel cu alti investitri particulari. Aceasta ofera un larg pachet de servicii care are in vedere clientii de business si executive. Se incadreaza in categoria companiilor aeriene low cost.


Reprezentanta in Romania: SC Travelante SRL cu sediul in Bucuresti.




Album foto

Aircraft Baboo
Accept cookies Informare Cookies Folosim cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.