Hotelurile din Europa au ramas in urma cu adoptarea mediei sociale

Hotelierii din SUA si Orientul Mijlociu sunt primii in ceea ce priveste adoptarea mijloacelor din media sociala, conform unui studiu realizat de eHotelCheck.com. Pentru al doilea an la rand, San Francisco s-a aflat in fruntea clasamentului, in timp ce hotelurile din Dubai au ocupat locul doi, mai sus cu noua locuri fata de anul precedent. Destinatiile au fost evaluate pe baza listei `Tripadvisor Top 10` cu hotelurile care au adoptat principalele unelte din media sociala si raspunsul utilizatorilor de internet la aceste campanii.

Utilizarea mediei sociale de catre hotelieri devine un fenomen global
Utilizarea pe scara larga a mijloacelor online din media sociala in industria serviciilor hoteliere cu siguranta nu mai este specifica doar celor din San Francisco. Sondajele globale a celor de la eHotelCheck pentru anul 2011 arata ca foarte multi hotelieri din lumea intreaga au apelat la media sociala pentru a atrage si a fideliza clienti. Acestia au inceput sa utilizeze mijloace cum ar fi Facebook, Twitter si Tripadvisor – principalele unelte din media sociala utilizate in industria turismului, pentru a interactiona cu utilizatorii de internet - potentiali clienti.

Oaspetii hotelurilor europene sunt persoane care fac evaluari pe internet in mod regulat
Poate ca hotelurile din Europa au ramas in urma celor din SUA si Orientul Mijlociu insa, potrivit evaluarilor online de pe Tripadvisor, oaspetii acestor hoteluri sunt membri activi si comunitatilor virtuale. In special hotelurile din Londra, Paris si Roma au clienti activi online, insa cele mai apreciate hoteluri din aceste destinatii utilizeaza la scara restransa media sociala.

O mare crestere a adoptarii Facebook
"Rezultatele scanarii noastre globale indica faptul ca reprezentare aprin intermediul mediei sociale devine din ce in ce mai mult o norma pentru hoteluri si oaspetiiacestora", spune Niels Schipper, fondatorul eHotelCheck.com. "In special Facebook a inregistrat o crestere uriasa in ultimul an, avand o rata de adoptare din partea hotelurilor cu 84% mai mare si triplandu-si numarul de `Like`-uri (imi place) din partea vizitatorilor." In prezent, doar 59% dintre hotelurile incluse in studiu au un cont Facebook.

Pentru Twitter rata de adoptie este mai scazuta
In comparatie cu Facebook si Tripadvisor, Twitter are o rata mai scazuta si mai lenta de adoptare, atat din partea hotelurilor, cat si din partea utilizatorilor de internet. Numarul hotelurilor cu cont de Twitter a crescut cu 46%. Pe parcursul unui an, primele 10 hoteluri din cele 33 de destinatii selectate de Tripadvisor si-au marit `audienta` online cu 172.000 de `urmaritori` (Followers), in prezent avand in medie 3.500 de urmaritori pe fiecare cont. In prezent, hotelurile din Las Vegas sunt cele care stabilesc tendintele in adoptarea Twitter.

sursa: www.traveldailynews.com
Accept cookies Informare Cookies Folosim cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.