ITB Berlin 2012 este vectorul ce va stabili noi tendinte in industria turismului

A inceput numaratoarea inversa pentru cea de-a 46-a editie a ITB Berlin, ce va avea loc intre 7 si 11 martie 2012. Multe dintre salile acestei expozitii mondiale au fost deja rezervate. Sunt asteptati in jur de 11.000 de companii si organizatii exponante din peste 180 de tari, in cele 26 de sali ale Expozitiei Berlin.

"Numarul de rezervari este asemanator cu cel de anul trecut, ceea ce confirma rolul ITB Berlin de platforma internationala de top pentru industria turismului. In plus, ITB Berlin 2012 se ridica la reputatia de forta motrice a industriei calatoriilor. Agenda conventiei ITB Berlin include tematici de ultima ora si orientate spre viitor, iar la dezbateri vor participa experti de prima importana." a precizat David Ruetz, seful ITB Berlin.

Tara partenera a ITB Berlin va fi Egipt, care va organiza ceremonia de deschidere a expozitiei. Pe perioada targului, toate locatiile din Egipt isi vor prezenta gama larga de produse si servicii vizitatorilor si publicului general in Sala 23a.

Nou venitii si cei care au expus si anterior reflecta pietele de turism aflate in schimbare

La ITB Berlin vor participa mai multi expozanti din Orientul Indepartat si Asia de sud-est decat oricand. O regiune turistica infloritoare, Indonezia isi face loc pe piata, iar Vietnam este la fel de prezenta. A crescut in mod semnificativ si numarul expozantilor din China si Mongolia, avand in jur de 24 de participanti. India (Salile 5.2b si 5.2a) necesita spatii in plus pentru a expune; noi hoteluri din Rajastan si Kerala si-au expus produsele si serviciile. Totodata, a crescut si numarul expozantilor individuali din Buthan. Datorita intoarcerii Bangladesh-ului si a numarului crescut de expozanti din Uzbekistan, participantii din Asia Centrala sunt foarte multi.

Salile dedicate Africii de Sud (20 si 21) au nou veniti si participanti vechi din mai multe tari. Coasta de Fildes si Ciad expun la ITB Berlin inca din 1999. Si Republica Democrata Congo s-a intors, iar Algeria, Tunisia, Maroc si Libia ocupa standuri mai mari. Réunion va avea un spatiu cu 50% mai mare.

Dupa cativa ani de absenta, Deutsche Lufthansa se intoarce. Printre cei care expun pentru prima data (Sala 25) se numara operatori de croaziere ca Passat Kreuzfahrten, TUI-Flussgenuss, Hapag-Loyd si Plantours. Si furnizorii de software vor debuta, inclusiv Tripadvisor, Unister, Mystifly, Air Fast Tickets, Expedia, Travel Guru (India), Booking Markets si z-direct.

SUA va ocupa un stand mai mare in Sala 2.1, la fel ca tarile din America Centrala: Panama, Nicaragua si Honduras (Sala 3.1). Destinatiile la scurta distanta sunt tot mai populare; printre nou veniti se remarca expozanti din Portugalia, Grecia, Italia, Spania si Riviera Turceasca.

Dezvoltarea turismului spa continua. Sala 16 este plina si aici vor avea loc mai multe evenimente gazduite de Beauty 24 in zilele deschise publicului general. Operatorii turistici More Travel din Letonia si Chic Outlet Shopping isi vor expune produsele in Sala 18. Printre marcile olandeze clasice se numara Keukenhof, Floriade World Expo Holland 2012 si alti parteneri ce vor expune specialitati olandeze.

Sectiunea Gay & Lesbian Travelnu mai este o piata de nisa, aceasta tendinta fiind reflectata de produsele expuse in Sala 2.1. Pentru prima oara, Brazilia va avea propriul stand.

Tehnologia are un rol tot mai important in calatorii

Numarul expozantilor ce reprezinta `mobile travel` si `social media` reflecta succesul platformei eTravel World in Sala 7.1c. Acest sector a fost rezervat inca din luna decembrie, fapt ce indica importanta crescuta a acestei piete si dezvoltarea sa dinamica. Companiile de servicii de management a evaluarilor sociale, cum sunt Reevoo si Review Pro, vor stabili noi tendinte. ITB Berlin sprijina Travel App Guide (publicat de mvolution, Alabasta Verlag) ce va fi lansat odata cu ITB Berlin 2012.

sursa: travelandtourworld.com
Accept cookies Informare Cookies Folosim cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.