Italia

Impresii de vacanță despre Italia

Palazzo Pitti - Florenta
Autor: balauru (12-10-2011)

Palazzo Pitti este un palat mare ce dateaza din secolul 15 situat in Oltrarno, peste râu de centrul istoric al orasului Florenta. Palatul a fost pentru multa vreme resedinta conducatorilor Florentei pana in 1919, cand a fost donata statului Italian, care ...

Marea in Caraibi? nu fratilor e sudul Italiei
Autor: Lili_Pata (05-06-2008)

Pacat ca sudul Italiei nu este cunosut la noi. exista locuri de o frumusete unica si nu sunt valorizate din punct de vedere turistic. nu se intampla numai la noi, stati linistiti. In poza centrala se vede singura ...

Lido di Ostia (Roma) - Italia
Autor: balauru (20-10-2011)

Ostia numit şi Lido di Ostia, este o oraş staţiune situat în apropiere de aeroportul Fiumicino, la 30 de Km de Roma. De fapt din punct de vedere administrativ este doar un cartier al Romei aparţinând de acest ...

Sorrento - City Sightseeing
Autor: balauru (20-08-2011)

Orasul vazut de sus (din autobus) .

Pe urmele Imparatului Hadrian
Autor: Diaura (26-04-2012)

Orasul Tivoli care in antichitate se numea Tibur, este la o distanta de 25 km. de Roma, in regiunea Lazio, in apropierea raului Ariene, care formeaza in zona superbe cascade. In antichitatea romana, vila desemna resedinta oamenilor bogati, a ...

Nopti minunate la Colosseum,Stadio Olimpico di Roma
Autor: SidVicious (08-09-2015)

Orasul este superb,Colosseum minunat,este vorba de o constructie cu vechime de peste 2000 de ani,Stadio Olimpico di Roma am vazut Lazio Roma-Juventus Torino,o admosfera incredibila la meciul de fotbal,comparabila cu un concert de rock stil Rammstein ...

San Gimignano, Italia
Autor: Raky (23-08-2009)

Oras medieval de deal tipic pentru Toscana, New-York-ul Evul Mediu datorita turnurilor sale de aparare, cateva mentinute pana in zilele noastre. Incredibil de bine pastrat si intretinut. Incredibil de cald in august. Piazza del Duomo si PIazza della Cisterna - ...

Gradina Botanica din Roma
Autor: Raky (22-07-2010)

Oarecum impropriu sa vizitezi Gradina Botanica atunci cand stai doar cateva zile la Roma. Sa va spun care au fost motivele mele: 1. era foarte cald si cautam un loc sa ma racoresc putin 2. Gradina Botanica e ...

Venetia... un vis
Autor: CESSY (21-04-2010)

O zi, in fuga, nereusind sa cuprind cu ochii toata frumusetea din jur, pe o caldura toropitoare si o aglomeratie obositoare...scurta mea vizita in Venetia; un loc pe care visez e mica sa il vizitez...si pe care l-as ...

Italia in miniatura
Autor: Luca (02-06-2011)

O zi minunata atat pentru mine cat si pentru fetita mea cea mare.

Cazare bună pentru 3 nopţi
Autor: viorel_georgescu53 (07-05-2017)

O unitate de cazare de 3 Este situat la etajul 1 al unei cladiri, într-o pozi?ie buna, la 5 minute de Gara Centrala din Palermo, într-o zona apropiata de centrul istoric, cu acces usor la principalele ...

Italia
Autor: CESSY (21-04-2010)

O tara minunata

Vacantza la Vada 2010
Autor: ionutza (08-09-2010)

O statiune turistica frumoasa ,nisip alb si foarte curat,apa minunata,

Riccione
Autor: Luca (02-06-2011)

O statiune linistita. Pentru plimbareti, nu la mare distanta puteti gasi Italia in miniatura, Oltramare, Fiabilandia, Mirabilandia, etc., pe toate acestea vi le recomand pentru o zi de neuitat.

Vatican
Autor: Elvira_Balta (23-11-2011)

O incursiune in Vatican

Amalfi - Giardino dell Paradiso
Autor: balauru (26-07-2011)

O destinaţie de vacanţa frecventată preponderent de ,,hight class" şi privilegiaţii soartei. What about me ? A, da! Eu sunt un ,,rătăcit" care întăreşte regula. Dacă ajungeţi ...

Hotel bun, mic dejun excelent , pozitie foarte buna
Autor: viorel_georgescu53 (31-10-2017)

Nu am sa spun despre Sardinia decat ca ramasese ultimul loc din Italia in care nu am pus piciorul, asa ca m-a hotarat sa dau o fuga gasind bilete la Wizzair destul de ieftine. Am ales ...

Carnavalul de la Venetia
Autor: IRINA E (05-03-2014)

N-am sa scriu mai nimic despre acest eveniment.Este arhicunoscut si s-au scris multe impresii despre carnaval si despre Venetia pe acest site asa ca am sa postez doar cateva poze cu masti din vitrine si mai ales cu masti ...

Pompei
Autor: Luca (19-03-2009)

Mult prea trist.

Monumentul Naţional Vittorio Emanuele al II-lea (Altare della Patria) - Roma
Autor: balauru (22-10-2011)

Monumentul Naţional Vittorio Emanuele al II-lea sau ,,Altare della Patria" sau "Il Vittoriano", este un monument construit în onoarea lui Victor Emmanuel , primul rege al Italiei unificate. Este situat între Piazza Venezia şi Dealul Capitoliului . Monumentul ...

Monumentul lui Victor Emanuel, Piazza Venezia si Via dei Imperiali
Autor: Raky (22-07-2010)

Monumentul lui Victor Emanuel este impresionat de mare, construit integral din marmura alba. Contrasteaza cu vestigiile din forul roman, situate in spatele sau.

Un burg medieval in inima Toscanei
Autor: Eliza_Violeta_Drutu (06-12-2010)

Montepulciano este un mic burg medieval in Provincia Siena care merita vizitat mai ales pentru a degusta diverse vinuri care se produc in Toscana. La tot pasul se gasesc pravalioare cu produse alimentare tipice toscane deosebit de delicioase si obiecte ...

Bella Italia 2
Autor: christtine (25-07-2010)

Milano

O alegere buna, un pret corect
Autor: viorel_georgescu53 (07-05-2017)

Mic dejun specific zonei, produse de patiserie dulce, cappuccino,cafea, cereale, lapte, gem, unt, ouă fierte,iaurt, brânză, prosciuto (Salamul a fost cumpărat la cererea mea de managerul hotelului dl Giussepe) cameră curată, minibar, papuci,aer ...

Plimbare pe malul Tibrului - podurile Romei
Autor: Raky (23-07-2010)

Mergand dinspre Vatican spre Gradina Botanica si ianiculum am preferat sa aleg traseul putin mai lung dar mai umbros si racoros - pe malul Tibrului. Pe cat de frumoase sunt podurile (culminand cu Ponte Sant Angelo) pe atat ...

Roma....Never again!
Autor: floricica88 (17-04-2012)

Mda....ceva similar am trait si eu ieri...escala Roma la intoarcere din Valencia,zbor Alitalia -care m a facut sa iubesc Taromul mai mult decat credeam..,si am zis sa bem o grappa si sa servim o pizza ca ...

Marea si plaja
Autor: claudia (18-07-2009)

MAREA SI PLAJA DIN BIBIONE SUNT FOARTE FRUMOASE MERITA INCERCATE

Venetia - Lido di Jesolo
Autor: silviacretan (21-05-2010)

Mai 2010

Sicilia. insula civilizatiilor-
Autor: vieru_carmen (26-10-2013)

M-am uitat pe site si am vazut ca nu sunt prea multe articole despre aceasta insula si nici prea multe imagini. Aşa câ m-am gandit sa imbogatesc impresiiile despre aceasta insula, cu experienta mea turistica avuta in aceasta vara.6...

Surpriza placuta-Livorno
Autor: IRINA E (23-06-2011)

Livorno este un oras cu apoximativ 160.000 de locuitori din regiunea Toscana, Italia, fiind si port la Marea Tireniana. Orasul este capitala provinciei cu acelasi nume si al treilea port ca marime de pe coasta de vest a tarii.6...

Bazilica Santa Maria Maggiore - Roma
Autor: balauru (22-10-2011)

Legenda spune ca in anul 352 Papa Liberiu a visat-o pe Fecioara Maria, care i-a spus sa construiasca o biserica in locul acoperit de zapada. A doua zi, de dimineata, pe 5 august, a inceput sa ninga, Papa hotarand ca atunci sa ...

In giro sul bel Lago di Como
Autor: balauru (23-10-2011)

Lacul Como este un lac situat în Lombardia, nordul Italiei, la o altitudine de 199 m, într-o depresiune înconjurată de munţi de granit şi calcar. Acesta se află la o distanţă de aproximativ 45 de minute de Milano. Lacul ...

Catania - Sicilia

La poalele vulcanului Etna se afla oraşul Catania, un loc unde trecutul si prezentul continua sa convietuiasca intr-o atmosfera cu iz de mister, aventura, poezie, culoare si modernitate. Catania este o combinatie minunata de vechi si modern. ...

Mirabilandia
Autor: Luca (02-06-2011)

La fel ca la Oltremare puteti opta pentru o a doua intrare gratuita.

Insula Capri
Autor: iepurila (11-10-2010)

In ziua de 21 septembrie 2010 am ajuns pentru cateva ore in insula Capri (mai precis in Capri Town). Din Napoli am luat feribotul spre Capri. Cred ca am facut mai mult de o ora; am coborat in ...

Insula Capri - o bijuterie italiana putin supraevaluata
Autor: Raky (08-05-2013)

In primavara asta (aprilie), profitand de o reducere la Tarom, am facut o mica evadare in sud-vestul Italiei. Doua din cele 6 zile le-am dedicat Insulei Capri. [[IMG112950]]Capri este o mica insula italiana situata aprope de coasta vestica a Italiei, ...

Bergamo - Citta alta
Autor: balauru (30-01-2012)

În pozele ataşate se pot vedea --Piazza Vecchia --Palazzo della Ragione ce deţine momentan Pinacoteca Carrara cu opere semnate de Pisanello, Botticelli, Bellini, Carpaccio, Mantegna, Raphael, Moroni, Baschenis, Fra Galgario, ...

Venetia si imprejurimile ei
Autor: vieru_carmen (20-09-2011)

In periplu nostru prin Italia, dupa o zi de odihna ,pe plaja de la Lido di Jesolo, impresii pe care vi le-am impartasit, dis-de -diminineata, dupa micul dejun, de pe Punta Sabioni ne-am imbarcat pe un vapor si am plecat ...

Roma - Între două avioane
Autor: balauru (24-06-2011)

În luna februarie a acestui am am petrecut o vacanta la Lisabona. În drum spre Lisabona insă am avut o escala la Roma de 6 ore, . Am venit de la Bucureşti cu o cursa Alitalia şi am aterizat pe Aeroportul ...

Muzeul Leonardo da Vinci
Autor: Diaura (11-10-2010)

In Florenta pe Via Cavour nr.21. este deschis un muzeu dedicat acestui geniu al culturii universale. Cel care cu un an inaintea propriei morti a spus "Io continuero" ( voi dainui ) a fost una din cel mai marcante figure ...

Un scurt popas la Padova
Autor: balauru (24-01-2012)

În drum spre Como am facut o scurtă oprire aici la Padova. Am avut timp doar pentru a vizita Palazzo della Regione, Piazza dei Signori, Palazzo del Capitanio, Torre dell` Orologio Astronomico, Loggia della Gran Guardia, Duomo di Padua cu ...

Verona, Carnaval 12 februarie 2010
Autor: iepurila (16-02-2010)

In data de 12 februarie 2010 am ajuns pentru cateva ore in orasul Verona pe care l-am gasit plin de sunet si culoare deoarece era in plina desfasurare un carnaval. Ne-am amuzat si noi alaturi de localnici...copii, adulti, intruchipand diferite personaje ...

O superba risipa de arta, de flori si copaci, de iaba si susur de apa
Autor: Diaura (26-04-2012)

In centrul orasului Tivoli, in apropierea Pietei Garibaldi , este Vila d`Este. Pe lista UNSCO este una din cele 46 de atractii istorice si artistice ale Italiei., iar pe site-ul travelsplendid este a 5-a la categoria "cele mai frumoase gradini din ...

Parcul tematic ITALIA IN MINIATURA
Autor: TURISTA (24-05-2011)

In apropierea satului VISERBA in drum spre Rimini poti vedea minunile Italiei si Europei adunate pe o suprafata de 85000mp. in frumosul parc tematic denumit sugestiv "ITALIA in MINIATURA". Acest fascinant parc desi este facut la o scara ...

Vacanta in Sicilia si Malta
Autor: Raky (09-07-2012)

In acest inceput de sezon estival am decis sa vizitam Malta. Am ales sfarsitul lunii iunie, o vacanta precoce, datorita ofertelor de cazare mai bune. Pentru a ajunge in Malta cea mai buna optiune de transport a fost ...

Lacul Como - impresii dupa un tur de o zi
Autor: Raky (24-02-2013)

Imi trecusem de mult Como in lista de destinatii pe care as dori sa le vizitez, iar anul trecut, in octombrie (2012), in ultima mea excursie, am facut in asa fel incat sa arunc, in trecere, o privire pe acolo. Nu ...

Panorama asupra Romei de pe Ianiculum
Autor: Raky (22-07-2010)

Ianiculum este o zona inaltata pe partea de vest a Tibrului, intre Vatican si Trastevere. El contine Gradina Botanica, iar mai sus, pe colina un parc cu monumente inchinate lui Garibaldi. Tot sus, pe colina vei ...

Duomo di Como
Autor: balauru (02-02-2012)

Galeriile Uffizi - Florenta
Autor: balauru (12-10-2011)

Galeria Uffizi este cel mai cunoscut muzeu din Florenta. Colectia sa de pictura renascentista, gazduita de un palat din secolul al 16-lea, este cu adevarat deosebita si contine lucrari ale celor mai celebri pictori ai epocii, inclusiv Michelangelo, da Vinci ...

Forumul Roman (Foro Romano) -  Roma
Forumul Roman (Foro Romano) - Roma
Autor: balauru (22-10-2011)

Forumul Roman a fost centrul vietii politice din Imperiul Roman, lucru evidentiat de multe vestigii, temple si biserici. Pana in anul 509 i. Ch. cand Roma a devenit republica, orasul a fost condus de o dinastie etrusca. Aceasta a construit un ...