Impresii de vacanță despre Venetia

Venetia, orasul inundat
Autor: Luca (04-03-2009)

Venetia nu este o destinatie, se poate vizita in 2 zile, daca nu ploua. Daca ai ghinion si a inceput ploaia, piata San Marco (cel mai important obiectiv turistic) se inunda, iar apa poate avea chiar si 1,5 m. Cand ploua, majoritatea ...

Venetia-Venetia... orasul romantismului pe paine, al iubirilor supreme si al celor mai crunte tradari in dragoste.
Autor: Gabriela (18-03-2009)

Venetia este un oras situat in nordul Italiei, capitala regiunii Veneto. De-a lungul timpului, Venetia a fost supranumita Regina Adriaticii, Orasul Apelor, Orasul Podurilor sau Orasul Luminilor, denumiri binemeritate, de altfel.

Autor: Carmen_Ene (21-06-2010)

un oras care impresioneaza prin constructiile sale printre atatea canale

Orasul pe apa Venezia
Autor: sollo84 (30-04-2012)

Si cum toate drumurile catre Romania trec prin Venezia daca vii din sudul Italiei asa s-a intamplat si la mine ca doar nu puteam sa fac nota discordanta si sa ratez asa frumusete desi anterior mai fusesem acum 10 ani, vreo ...

Carnaval Venezia
Autor: prala.gabriela (05-07-2011)

prima zi de carnaval

Venetia noaptea si invazia nemtilor
Autor: rimotep (21-08-2009)

Poate ca titlu este putin ciudat si confuz dar am sa revin cu lamuriri....promit

Destinatie de vara
Autor: christtine (11-08-2008)

piata san marco e frumoasa, palatul dogilor la fel... va recomand sa le vizitati..iar ca sfat ..aveti grija la ce restaurant luati masa

Murano si istoria sticlei
Autor: Diaura (23-10-2012)

Pe insula Murano, din pacate atmosfera generala este trista din cauza multor fabrici mari inchise si abandonate si din lipsa comenzilor si a masei mari de turisti care altadata veneau valuri, valuri sa cumpere binecunoscutele produse din sticla. ...

Venetia... un vis
Autor: CESSY (21-04-2010)

O zi, in fuga, nereusind sa cuprind cu ochii toata frumusetea din jur, pe o caldura toropitoare si o aglomeratie obositoare...scurta mea vizita in Venetia; un loc pe care visez e mica sa il vizitez...si pe care l-as ...

Carnavalul de la Venetia
Autor: IRINA E (05-03-2014)

N-am sa scriu mai nimic despre acest eveniment.Este arhicunoscut si s-au scris multe impresii despre carnaval si despre Venetia pe acest site asa ca am sa postez doar cateva poze cu masti din vitrine si mai ales cu masti ...

Venetia - Lido di Jesolo
Autor: silviacretan (21-05-2010)

Mai 2010

Venetia si imprejurimile ei
Autor: vieru_carmen (20-09-2011)

In periplu nostru prin Italia, dupa o zi de odihna ,pe plaja de la Lido di Jesolo, impresii pe care vi le-am impartasit, dis-de -diminineata, dupa micul dejun, de pe Punta Sabioni ne-am imbarcat pe un vapor si am plecat ...

Venetia - Muzeul de istorie  navala - lumea ambarcatiunilor
Venetia - Muzeul de istorie navala - lumea ambarcatiunilor
Autor: Diaura (22-10-2012)

Dupa ce am platit cel mai ieftin bilet de intrare ( 1, 5 Euro ) am facut cunostinta cu magnifica lume a ambarcatiunilor. Muzeul se desfasoara pe patru nivele ( parter plus trei etaje ) si am vazut o multime de vase ; vase de ...

Venetia 13 februarie 2010
Autor: iepurila (16-02-2010)

Din Treviso unde a fost cazat grupul nostru am luat trenul spre Venetia. Pe la 9 dimineata am ajuns in gara Venetia. De aici am luat un bilet pentru vaporetto de 14 euro valabil pentru o zi intreaga pe toate rutele. Dupa ...

O zi pe insula Burano
Autor: Diaura (26-10-2012)

De pe Murano, ne-am imbarcat iar pe mottoscafi al nostru ( adica inchiriat de noi pentru intrega zi ) si am continuat drumul ( cam unduitor si cu prea multe valuri ) pana am ajuns pe Burano. Se invecineaza printe altele cu Torcello care ...

La pas prin... Venetia
Autor: Dana (17-03-2011)

Daca ar fi sa descriu Venetia, ar trebui sa folosesc doar superlativul si tot nu ar fi suficient. Pe de alta parte nici cuvintele nu cred ca ar putea sa transmita imaginea traita... insa, am sa incerc sa refac (macar) ...

Carnaval
Autor: ionutzp (11-03-2011)

cateva poze din minunata venetie

Autor: dorin (31-07-2010)

Atractie turistica

Venetia, un oras frumos in orice anotimp
Autor: Ligia_Marinescu (30-07-2012)

Am trecut anul acesta prin Venetia, fiind a treia oara cand vizitez acest oras. L-am vazut iarna, primavara si acum l-am vizitat vara. Am intrat in Venetia cu vaporasul, admirand de pe vas malurile incarcate de palate si de frumusete ...

Venetia - album foto 1
Autor: Raky (26-09-2009)

Am fost la Venetia in perioada 4 august - 8 august si am stat 4 nopti la Hotelul Style din Mogliano Veneto. Un hotel cotat la 4 stele ...ma rog...nu are foarte mare importanta numarul stelelor , important este ca : - se ...