Iasi

Impresii de vacanță despre Iasi

Bojdeuca Ion Creanga
Autor: Dana (20-02-2009)

Un loc... minunat. Rustic. Bojdeuca lui Nica, imi aminteste de casa bunicii - geamuri si usi mici. Are prispa si drumul spre ea este din piatra. Am observat foarte multe lucruri asemanatoare. ...

Universitatea A.I.Cuza Iasi
Autor: Raky (05-10-2008)

Probabil una din cadirile cel mai frumos renovate din Iasi. Noantele de crem sunt f frumoase, iar seara, luminile ii confera o prestanta deosebita. Bravo Iasi!

O zi relaxanta la piscina

Ok! Esti din Iasi si iti place innotatul. Ce alternative ai? Ce faci? Ai doua optiuni mari si late: strandul si piscina de la Hotel Moldova. Nu stiu ce sa zic in ...

Gradina botanica din Iasi
Autor: gdanutza (23-01-2010)

In 2008 am fost in vizita la Iasi si am nimerit la sarbatoarea florilor de toamna. O explozie de culoare pe care va invit s-o vedeti si voi.

Gradina Botanica Iasi
Autor: Melvin (14-06-2010)

Ieri in Gradina Botanica. Am vrut sa vad trandafirii dar din pacate erau cam ofiliti. Am reusit totusi sa prind vreo doi boboci si nu numai de trandafiri : )

Partie ski Iasi
Autor: Raky (05-01-2009)

Iasul, ca orice oras care se respecta, si care are putin deal, are si el o partie de ski, in caz ca nu stiati. Partie de ski din Iasi e localizata in zona 1 Mai, cu intrare de pe ...

Minunat
Autor: Stoica_Stefania (26-06-2014)

Hotelul arata foarte bine, ne-am simtit minunat cu intreaga familie. Am fost cazati intr-o camera tripla de la et.2, liniste, curatenie. Mancarea foarte buna si foarte gustoasa. Vom reveni cu drag la acest hotel pe care il recomand cu intredere ...

Plimbare prin Parcul Copou
Autor: Raky (08-06-2008)

Desi nu sunt genul care sa practice plimbarile in aer liber, weekendul asta am facut-o si pe asta. Am facut Copoul pe jos...si s-a meritat. E foarte frumos. Am fost placut surprins sa vad ce ingrijit este ...

Locul modernizat - Biblioteca Centrala Universitara `Mihai Eminescu`
Autor: Dana (22-05-2008)

Cladirea construita cam pe la mijlocul secolului XX si trebuia sa fie sediul Fundatiei Universitare Ferdinand - Ferdinand I Hohenzollern-Sigmaringen, Rege al Romaniei. La 1 Septembrie 1945 cladirea a fost cedata Bibliotecii Centrale Universitare, institutie fondata in 1839. Pentru ...

Bojdeuca lui Ion Creanga
Autor: camenele (17-12-2009)

Casa lui Ion Creanga (septembrie 2008), imagine frontala.

Piscina de la Hotel Capitol
Autor: dorra55 (11-05-2009)

Capitol s-a deschis recent in Iasi, nu am fost cazata, desi ca turist ar fi una dintre alegeri... Vreau sa spun putin despre piscina...In comparatie cu piscinele din Iasi si mai ales cu strandul, la Capitol am gasit conditii ...

Romanticul Copou
Autor: Raky (05-10-2008)

Bulevardul sau zona Copou din Iasi se intinde de la Biblioteca lui Eminescu, la deal, pana la Facultatea de Agronomie. Prin trotuarele lui largi, marginite de tei si impanzite de tineri studenti, aerul tineresc si aerisit, cladirile vechi, dar renovate ...

In inima noptii
Autor: Raky (13-03-2009)

Azinoapte am iesit la plimbare sa-mi testez noul trepied, asa ca pe la 12 eram la Palatul Culturii, asteptand sa se opreasca ploaia. :) La dreapta, cum te uiti la el, se construieste un mare centru comercial, unul ...

Motel Bucium Iasi
Autor: Raky (07-10-2008)

Atunci cand vrei sa evadezi din aglomeratia orasului si sa bei o cafea sau sa mananci ceva "la inaltime" Hotel Bucium este o optiune buna. In plus de pe terasa hotelului ai parte de o priveliste ...

Manastirea Cetatuia din Iasi
Autor: Raky (05-06-2010)

Asezata pe una din colinele impadurite ale Iasului, tronand eleganta si solitara, Manastirea Cetatuia este genu de obiectiv pe care iti sare in ochi si te face sa te intrebi: "Ce-o fi acolo?". Este unul din ...

Universitatea de Medicina si Farmacie Gr. T. Popa Iasi
Autor: Raky (05-10-2008)

Arata mult mai bine dupa ce au renovat-o putin si au luminat-o.

Bojdeuca lui Creanga
Autor: gdanutza (23-01-2010)

Am facut aceasta vizita s-o duc pe nepoata mea la casa celui care ne-a bucurat copilaria cu povestile lui. Bojdeuca "Ion Creangă" din Ţicău, oraşul Iaşi, primul muzeu memorial literar din România, ...

Zona Palas din Iasi
Autor: Raky (04-07-2018)

Palasul din Iasi este o zona construita relativ recent in centrul Iasu-lui, in spatele si lateralele Palatului de cultura. Inainte aici era un mic strand cu niste piscine si zona verde. N-am fost niciodata, dar n-am auzit nimic despre ...

Terasa Little Texas
Autor: Raky (02-06-2008)

Little Texas este cunoscut in Iasi nu atat pentru serviciile de cazare, cat pentru meniul restaurantului si mai ales terasa.

Obisnuiesc sa beau aici, deseori, "cafeaua de duminica", in zilele frumoase de primavara-vara, cu ...