Spania

Impresii de vacanță despre Spania

Valencia
Autor: balauru (15-07-2011)

Catedrala Valencia, Biserica si Turnul Santa Catalina, Biserica San Nicolás, El Miguelete, La Estación del Norte, Palatul Marchizului Dos Aguas - Muzeul National de Ceramica si Arte Somptuoase, Piata Primariei sunt câteva dintre obiectivele care pot fi ...

Catedrala San Salvador (La Seo)
Autor: CRAMPITA (30-08-2008)

Catedrala San Salvador (La Seo), edificiu de o splendida importanta artistica (cu arhitectura romanica, gotica, araba, baroca, renacentista, neoclasica) construit intre 1316-1319 pe ruinele vechii mezchite musulmane. Altarele, stranele corului, pilastrii au o decoratie de o bogatie uluitoare.

Catedrala din Santiago de Compostela .
Autor: viorel_georgescu53 (06-10-2015)

Catedrala din Santiago de Compostela este clădită după spuse pe mormântul apostolului Iacob în Santiago de Compostela, Galicia, Spania. Aceasta a fost certificată şi recunoscută de episcopie şi papă prin găsirea relicvelor apostolului.

Statiune mallorcana cosmopolita si linistita
Autor: Marian_Preda (29-01-2012)

Camp de Mar ,este destinatia ideala pentru a-ti alina sufletul ,sa te relaxezi ,,clatindu-ti " ochii cu o mare limpede de turquaz ,calma si cu climat linistit . O atmosfera bonoma , avand in vedere ca nu prea ai multe de facut ...

arhitectura
Autor: Radulescu_Florin (20-01-2011)

ca turist pieton strabati Madridul in lung si-n lat sau doar vizitezi centrul ; civilizatia este la ea acasa.

Catedrala gotica din Burgos
Autor: IRINA E (19-08-2011)

Burgos Unul dintre cele mai importante orase din nordul Spaniei,fiind vizitat de numerosi turisti,astrasi mai ales de Catedrala care dateaza din 1222 si de mormantul eroului legendarsi simbol national al Spaniei Rodrigo Diaz El Vivar ...

Biserica Santa Magdalena
Autor: CRAMPITA (07-09-2008)

Biserica Santa Magdalena dateaza din anul 1126 cand a fost construita pe ruinele templului romanic anterior, reformandu-se ulterior in secolele al XVII-lea si al XVIII-lea. Turnul este musulman, de forma patrata, dateaza din secolul al XIV-lea, impodobit cu motive ornamentale caracteristice, ...

Biserica San Pablo
Autor: CRAMPITA (30-08-2008)

Biserica San Pablo dateaza din prima jumatate a secolului al XIV-lea, fiind una din cele 5 biserici ale Zaragozei cu arhitectura araba, declarate Patrimoniu Mondial. Turnul caracteristic octogonal este unul dintre cele mai reprezentative turnuri ale orasului. Interiorul sau adaposteste doua ...

Mecca Spaniei. Si de ce nu a ... Europei !
Autor: Nicolae_GEANTA (11-09-2008)

Benidorm, este un oras magnific. Nu numai pentru ca are 159 de hoteluri si cca 200.000 de apartamente ce pot inghiti zilnic cateva sute de mii de persoane (vreo juma` de milion). Nu pentru ca oraselul de 70.000 locuitori este gazda a peste 8 ...

Bazilica Nuestra Señora del Pilar
Autor: CRAMPITA (30-08-2008)

Basílica Nuestra Señora del Pilar, impunatoarea bijuterie a artei baroce in Aragon, este situata pe malul fluviului Ebro. Monument masiv cu interior vast. Legenda spune ca in anul 40, Fecioara Maria i se arata aici Sf. Iacob, ...

Barcelona, locul meu de suflet
Autor: whiteflower (02-02-2009)

Barcelona m-a impresionat la fel de fiecare data cand am vizitat-o, in special parcul Guell !

Atmosfera colorata "La Rambla"  Barcelona
Atmosfera colorata "La Rambla" Barcelona
Autor: TURISTA (20-07-2011)

Barcelona este al doilea mare oras din Spania situat de-a lungul coastei mediteraniene la 160 km la sud de lantul muntos Pirinei.Dinamic si elegant este considerat unul din cele mai frumoase orase din lume. Vizitarea Barceloniei am inceputo ...

Ziduri medievale-Avila
Autor: IRINA E (19-08-2011)

AVILA SPANIA Fondat in secolul XI pentru a proteja teritoriile spaniole de invaziile maure. Catedrala gotica si fortificatiile aduc in prezent farmecul medieval al orasului, iar reteaua de ...

Costa Adeje, Tenerife, Spania
Autor: Adinab (16-03-2012)

Atractii turistice, Tenerife, Spania

FC Barcelona, `Mes que un club` !
Autor: rimotep (11-09-2008)

As incepe cu cateva date: capacitate total de aprox 100,000 spectatori (recordul a fost de 120 000 la un meci cu Juventus in `86), 107 de porti de acces ce fac practic ca stadionul sa fie umplut/evacuat in aproximativ 15 minute, peste 54,000 litri de apa ...

Acvariul din Port Vell
Autor: Raky (08-09-2008)

Aquarium il gasesti in port Vell, alaturi de Cinematograful Imax. Este destul de scump, aprox. 15 euro. Ce sa zic despre Aquarium...este f mare, are un tunel care trece prin apa si prin care vezi rechinii ...

De mare atractie... Barcelona & Costa Brava
Autor: ana_ciobanu (06-06-2010)

am vizitat Barcelona, dar am stat in Callela, o statiune draguta la 1h si 20 minute cu trenul care oprea din 5 in 5 minute si in care exista "batalia" pentru locuri :); am facut abonament pe 2 zile 29 eur/adult, 22 eur/copil ...

Sevilia-inima Andaluziei
Autor: iongangut (22-08-2014)

Am stat la Hotel Naranjos,2 stele,in conditii foarte bune si la un pret mai mult decat convenabil. M-au impresionat Plaza Espana,arhitectura andaluza,gradinile.

Hotel Kactus Playa
Autor: Raky (08-09-2008)

Am stat 7 zile in Calella la hotel Kaktus Playa. Este un hotel ok, atat ca pret cat si ca servicii. Il recomand. Nu este in primul rand de cladiri, adica este despartit de plaja ...

Malaga,Benalmadena,Frigiliana
Autor: iongangut (22-08-2014)

Am stat 1 saptamana la hotel Don Pacco din Malaga,3 stele,conditii impecabile.M-au impresionat frumusetea orasului,ospitalitatea si comportamentul mai mult decat civilizat al oamenilor,infrastructura impecabila.Vizitat cate o zi Benalmadena,o statiune pe malul Mediteranei cu un port ...

Madrid
Autor: FlaviusC (23-05-2011)

Am petrecut un Paşte minunat, departe de tot ce înseamnă România ! Mi-am petrecut o săptămână minunată , într-un oraş de vis , care-şi merită pe deplin titlul de capitală europeană a unei ţări civilizate . Madrid , un ...

Calella, o statiune atractiva pe Costa Brava
Autor: Ligia_Marinescu (31-07-2012)

Am petrecut anul acesta 7 zile in statiunea Calella, pe Costa Brava, Spania. Mi s-a parut asemanatoare cu Eforie Nord a noastra, dar are ceva exotic, specific Spaniei. Promenada strajuita de palmieri, pe o parte plaja, iar pe cealalta parte este ...

Nu rata Bio Parc Valencia
Autor: cezar (17-05-2012)

Am fost prin cateva Gradini Zoo, atat in tara cat si si afara. In Romania as nota-o doar pe cea din Targoviste (www.zootargoviste.ro), micuta dar bine aranjata si rezonabila la pret:7 lei. Din cele cateva Gradini Zoo pe ...

Barcelona, un oras minunat, de neuitat
Autor: Hodrea_Eva (06-06-2010)

Am fost la Barcelona in sept 2009,am stat 6 zile si am vizitat tot ce s-a putut in asa scurt timp...Ne-am plimbat in piata Spania unde intr-o seara am admilat miraculosul spectacol al fintinii magice,am vizitat parcul Guell,am ...

Tenerife, las calletillas
Autor: adriana_SARTORI (27-07-2011)

am fost acum 3 ani in aceasta statiune, am stat la hotelul Punta del Rey si am fost foarte multumiti de serviciile hotelului, de personal de peisaj, de tot A fost singura vacanta in care nu am avut nimic ...

Cadiz cel mai vechi oras al Europei
Autor: crimus (29-11-2010)

Am ajuns in Cadiz pe 19 octombrie si ne-am putut bucura de 3 ore de plimbare excelente -am ars cateva din caloriile branzicilor si jamonului espaniol - sub un soare generos intr-o atmosfera de vara linistita . Ma intreb cum e aici in ...

Faimoasele fantani
Autor: Luca (14-04-2009)

Am ajuns duminica la pranz in Barcelona, am culcat copiii repede pentru a putea ajunge in Piata Spaniei la ora 21 (dupa spusele cuiva) sa vedem fantanile pe care le ratasem data trecuta. La ora 21.05 eram singurele care ieseam de la ...

Uimire si incantare-Alhambra
Autor: IRINA E (03-05-2011)

Alhambra din Granada este un monument de arhitectură islamică care împreună cu Marea Moschee din Cordoba sunt cele mai prestigioase dovezi ale prezenţei musulmane în Spania din secolul VIII până în secolul XV.Alhambra este un ansamblu de ...

Orasul Stiintelor si Artelor
Autor: adrian1972 (09-03-2011)

Al treilea oras ca marime din Spania, Valencia poate fi numit si orasul lui Santiago Calatrava. Cunoscut architect originar chiar de aici, Calatrava a impanzit lumea cu creatiile sale moderniste, neuitand nici orasul sau natal. Pe locul unde ...

Aquarium Barcelona
Autor: rimotep (12-09-2008)

Acvariu din Barcelona este considerat ca fiind cel mai important din lume pe tema mediteraniana. Aici ai sa gasesti aproximativ 11,000 exemplare din peste 450 specii diferite printre care si infricosatorii rechini. Un tunel subacvatic lung de 80 de metri te ...

Casa Vicens
Autor: Luca (28-04-2009)

Acesta este primul proiect important al lui Antoni Gaudi. A fost construita intre 1883-1888, pentru industriasul Manuel Vicens i Montaner ca si casa de vacanta. Acesta avea fabrica de ceramica, iar casa cred ca era mai mult o prezentare a ...

De stiut-Zgarie nori-Benidorm
Autor: IRINA E (12-07-2011)

Acest oras a fost bifat pur si simplu in circuitul turistic facut in Spania in primavara lui 2010. Am vazut niste zgarie-nori si atat, corect ar fi sa spun ca nici n-am avut prevazut alceva in program. ...

Toledo - orasul fortareata
Autor: IRINA E (21-07-2011)

A fost prezentat , foarte frumos, de altcineva inaintea mea Eu vin cu cateva fotografii ....

Loro Park
Autor: sollo84 (19-11-2020)

Si pt ca tot mergeam in Tenerife ne-am apucat sa ne informam despre atractiile turistice ale insulei. Intr-o traducere libera s-ar chema Parcul Papagalului, fiind una dintre cele mai mari sim ai bune gradini zoologice din lume. Unii spun ...

Tenerife - insula primaverii eterne

Despre Tenerife s-a scris mult si sigur se va mai scrie, dar pentru ca nu am mai postat de mult un review, si imi fac mea culpa, sa incepem cu tastatul.

Stiu am lipsit enorm de mult, ...

Inafara Barcelonei - spre nord - excursie cu masina inchiriata
Autor: Raky (11-08-2008)

Itinerarul ar fi: Calella - Barcelona - Girona - Figueres - Cap de Creus - Figueres - Girona - Begur - Barcelona - Calella Inchiriem o masina de 6-8 locuri (trebuie sa ...

Excursie Barcelona - Montserrat

Atractii turistice: - manastirea Montserrat - manastire benedictina (1025), un simbol pt catalani, loc de pelerinaj. In bazilica - o statuie a feciorei care patroneaza Catalonia - "La Maroneta" ("Fecioara Neagra") ...

Mezquita
Autor: IRINA E (05-09-2011)

Mezquita - istoria unei moschei devenita catedrala. Ridicarea acestei constructii a inceput in secolul al VI-lea, sub forma unei biserici crestine vizigote. Mai tarziu, bisericuta vizigota a fost supusa unei serii de lucrari ce ...

Acasă la F.C. Barcelona - Camp Nou
Autor: sollo84 (05-08-2013)

Suporterii Barçei vin pe stadionul Camp Nou ca într-o altfel de casă - una de cinci stele, construită pentru o familie mare şi celebră cum e cea a clubului din Barcelona[[IMG115031]]. Dar aici nu ...

Explanada de Espanya
Autor: IRINA E (07-07-2011)

Alicante este capitala provinciei cu acelasi nume, situata in sud-estul Spaniei, in Valencia. Alicante este un important port la Mediterana, este si un centru turistic, oferind vizitatorilor atat plaja si mare, cat si istorie ...

Minunata Barcelona
Autor: sollo84 (05-08-2013)

Despre Barcelona poti sa vorbesti oricum si mai ales oricat. Chiar daca ai mai trecut si prin alte orase frumoase ale Europei, nicaieri nu vei gasi un asemenea melanj stilizat de epoci, oameni, culturi ...

Plimbare cu trenul de epoca, Palma de Mallorca - Soller
Autor: TURISTA (23-11-2011)

Intr-o zi insorita de martie a anului 2010 am pornit din Mallorca cu faimosul tren de epoca spre orasul Soller,orasul aurului ....dar nu cu referire la metal,ci cu privire la portocali si ulei de masline ....

Spania, Andaluzia, El Torcal de Antequera
Autor: alexbadea (23-02-2015)

Este unul dintre cele mai impresionante peisaje carstice din Europa cunoscut pentru stivele de roci cu forme neobişnuite. [[IMG123919]] Zona a fost desemnata sit natural de interes naţional î...

Vacanta mea in Barcelona
Autor: Raky (11-08-2008)

25august - 4 septembrie: 10 zile - 3 zile in centrul Barcelonei - la un hostel de pe La Rambla - 7 zile sejur in Calella - o statiune la 45 km de Barcelona PROGRAM:6...

2016 - Barcelona - Tibidabo
Autor: emenlibai (03-05-2016)

2016 - Barcelona - Stadionul Camp Nou si Muzeul FC Barcelona

2016 - Barcelona - Sant Pau

2016 - Barcelona - Parc Guell
Autor: emenlibai (03-05-2016)

2016 - Barcelona - L`Aquarium

2016 - Barcelona - La Pedrera (Casa Mila)